Pristatymo informacija

Pristatymo informacija

     Mūsų tikslas - pristatyti prekes kaip įmanoma greičiau ir saugiau gavus užsakymo apmokėjimą, prekės išsiunčiamos naudojantis siuntų tarnybos paslaugomis, mes neatsakome už bet kokius patirtus nuostolius, pasekmes arba padarytą žalą Jums dėl prekių pristatymo vėlavimo. Tokiu atveju, mes galime Jus informuoti apie vėlavimą ir vėlavimo priežastį.

     Prekių pristatymas užtrunka nuo 1 iki 4 darbo dienų nuo Jūsų apmokėjimo ir pinigų įskaitymo į MB „Libratum“ sąskaitą. Išskyrus atvejus, kai prekių nėra sandėlyje ir jos vežamos iš tiekėjų sandėlių, apie pristatymo terminą pirkėjas informuojamas atskirai.

     Kurjeriai prekes pristato darbo valandomis, (šeštadieniais , sekmadieniais ir švenčių dienomis užsakytos prekės neatkraunamos ir nepristatomos) konkretaus pristatymo laiko pasirinkti nėra galimybės. Siuntų tarnybai perduodamas kontaktinis pirkėjo telefonas, kad būtų galima susisiekti su pirkėju, jei iškiltų problemų dėl pristatymo. Pirkėjas atsako už tai, kad pristatymo metu nurodytu adresu būtų asmuo, įgaliotas priimti siuntą.

     Pirkėjui nepriėmus siuntos (pristatymo metu ir pakartotinio bandymo pristatyti metu nebuvus pristatymo vietoje arba atsisakius priimti siuntą) ir siuntų tarnybai ją grąžinus pardavėjui, už pakartotinį tos pačios siuntos išsiuntimą taikomas papildomas mokestis.

     Pristatymo metu pirkėjas privalo pateikti asmens tapatybę įrodantį dokumentą. Jeigu atsiimantis prekes asmuo neatitinka mūsų turimų duomenų apie užsakovą, arba jeigu išaiškėja, kad registracijos svetainėje metu buvo pateikti melagingi ir neatitinkantys tikrovės duomenys, arba atsiimantis prekes asmuo dar nėra sulaukęs 16 metu amžiaus ir pristatymo metu nėra įgijęs teisinio veiksnumo, mes turime teisę atsisakyti pristatyti prekes užsakovui be jokių teisinių pasekmių. Mes neatsakome už duomenų įvedimo metu padarytas klaidas ar netikslumus, todėl rekomenduojame itin kruopščiai užpildyti ir pakartotinai patikrinti savo registracijos duomenis ir prekių pristatymo adresą.

     Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta yra pristatyta ir pretenzijų nėra.

Prekių pristatymo kainos Lietuvoje:

Vilniaus miestas LP EXPRESS / Omniva terminalasKurjeris
pirkinių suma <43,44 Eur3 Eur9 Eur 
pirkinių suma >43,44 Eurnemokamainemokamai


Kiti Lietuvos miestai *LP EXPRESS / Omniva terminalasKurjeris
pirkinių suma <173,77 Eur3 Eur9 Eur
pirkinių suma >173,77 Eurnemokamainemokamai

*Pristatymas į Kuršių Neriją galimas tik kurjeriu, papildomai kainuoja 45 Eur. 

LP EXPRESS 24 terminalų vietas rasite šiuo adresu. Omniva terminalų vietas rasite šiuo adresu. Pasirinkę šį pristatymo būdą, pastabose būtinai nurodykite LP EXPRESS / Omniva terminalo adresą į kurį norite, kad būtų pristatytos prekės.

Atnaujinta : 2021 m. rugsėjo 13 d.